Piráti z Karibiku - Truhla mrtvého muže

Piráti z Karibiku - Truhla mrtvého muže Lencza
Piráti z Karibiku? Hmm, vzpomínám si na ten film, viděla jsem ho asi před dvěma lety. Že natočili pokračování? O.K., jednička se mi líbila, vzpomínám si na vtipného zhuleného Deppa, hezouna Blooma,co skvěle šermuje, na nápadité akční scény a atraktivní exteriéry. Takže půjdu i na dvojku, proč ne, prý má dosud více než slušnou návštěvnost. Těším se, že se příjemně pobavím a zároveň si odpočinu...
...jejda, já tomu filmu nerozumím. Nepamatuju si už přesně, jak skončil minulý díl. Co je tohle za člověka? Na co že navazují? Co za kompas to mají hledat? A proč jsou odsouzeni na smrt? Vysvětlíte mi to někdo? Ne. O.K., měla jsem asi před filmem studovat scénář „Černé perly“. Jak je možné, že mi Depp už nepřipadá tak vtipný? Je to tím, že se jeho kapitán Sparrow vůbec nezměnil? A proč je proboha Orlando pořád jako ze škatulky? Copak by po několika týdnech strávených na moři měl pořád tak dokonalou pleť? Jo, vypadá dobře, ale na úkor realističnosti to být nemuselo. Hmm, ostrov lidojedů se jim povedl, to je vtipné. Jenom nechápu, jak zapadá do děje. To nevadí, přišla jsem se přece bavit!
Ale mě už to nebaví... proč jsou sakra pořád v ohrožení, když je nám všem jasné, že hlavní hrdinové musí přežít pro další díl? Copak si tvůrci mysleli, že stačí to úspěšné z jedničky vynásobit to pěti a diváci jim za to padnou k nohám? Já ale od filmu čekám, že mě něčím překvapí! Jak dlouho ještě zbývá? Půl hodiny? Neodejdu? Ne-e, zkusím počkat, aspoň zjistím, jak to dopadne... Cože, až takhle otevřený konec? To nejsou vrátka pro další díl, tohle jsou vrata od stodoly! To myslíte vážně???