Auta (Cars)

Auta (Cars) Johny
Není těch animáků nějak mnoho? Říkal jsem si po shlédnutí průměrného Madagascaru a skrytě si sliboval, že se na další už nepodívám. Ale naštěstí je tu známé: nikdy neříkej nikdy, takže jsem se podíval na jeden z letošních letních hitů. Nelituji! Ohromně jsem se bavil dospělým humorem, dokonalou animací a spoustou detailů, na které filmaři nezapoměli. Je třeba zmínit, že kdyby hlavní postavu nenamluvil Owen Willson, tak by byl celý film pocitově snad o úplně něčem jiném. Prostě paráda, dvě hodiny utekly jako voda a na větu jednoho "auťáka" směrovanou jedné "autici": Krásně kouříš, kotě! prostě nezapomenu. Snad se to bude líbit i dětem.

Lencza 18.9.2006, 22:08
Dodatek pro holky: já jsem byla na Auta hodně nalákaná pozitivní recenzí v časopise Premier. Během prvních patnácti minut filmu jsem střídavě bojovala s dabingem (bez ohledu na kvalitu, nemám ráda dabing jako takový) a střídavě přemýšlela, že tu recenzi do Premieru určitě psal muž... na plátně se mezitím proháněla autíčka na nesmyslně malém okruhu (kdo mohl tušit, že v USA se to tak dělá :o) a bylo to celé takové - klučičí. Ale pak se příběh pomalu rozjel, a já už se těším na verzi v původním znění, a na to, jak si budu užívat objevování dalších vychytaných detailů (viz Eziho příspěvek).

Ezekiel 18.9.2006, 21:31
My jsme na Autech byli v kině, kde jsme hodně převyšovali věkový průměr (někteří diváčci byli opravdu malinkatí). Byla to dabovaná verze, takže vliv Owena Wilsona nemůžu posoudit. Dabing určitě není špatný, ale právě Krajčo v hlavní roli mohl být o dost šmrncovnější, naopak např. slovenský televizní komentátor je super (osobně bych asi použil víc sklepáků než jen Macháčka :o) Jinak celkově Pixaři opět nezklamali, smršť nápadů a detailů (z nichž jsem jich dost ani nestačil pochytit), nádherná animace (mimika a pohyby aut, přírodní scenérie), super hlášky a rozmanitost "postav". Je až neuvěřitelné, jak jsou tyhle filmy od Pixaru ve srovnání s jinými (i neanimovanými) filmy promakané do posledního detailu (taky že je seznam tvůrců v závěrečných titulcích opravdu úctyhodný). Ze všeho nejvíc mně dostalo asi plašení traktorů a potom Italský pneu-tým a především jejich výměna kol při závěrečném závodě, to jsem hlasitostí smíchu překvapil i sám sebe. Tenhle film si s chutí dám ještě jednou v původním znění a vám všem ho doporučím. Tohle není žádný film pro děti, který by měli dávat v Máji jenom odpoledne!